Személyi edzés

Miért fontos?
Azért, mert olyan szakember kezei alatt dolgozhatsz, aki az állapotfelméréseknek és folyamatos fejlődés nyomon követésnek köszönhetően ismeri tested és szervezeted teljesítőképességét, így az elérendő célnak megfelelően alakítja ki a számodra legoptimálisabb edzéstervet, életmódot. A személyi edző megtanít a gyakorlatsorok helyes és biztonságos elvégzésére, valamint összeállítja és levezényli a leghatékonyabb edzésprogramot.

Kiknek ajánlott?
Mindenkinek, akinek segítségre van szüksége, legyen szó kezdőről, újrakezdőről, rehabilitálandó, sérüléséből felépülni kívánó személyről, fogyni vágyóról, versenysportolóról. Mindazoknak, akik egy igényes környezetben, folyamatos, dokumentált kontroll alatt speciális edzéseszközök által szeretnék elérni céljaikat.

A személyi edzés menete

1. Állapotfelmérés

  1. Kérdőíves életmód felmérés
  2. Komplex testösszetétel mérés (Szegmentált vizsgálattal)
  3. Dietetikai vizsgálat
  4. Vérnyomás mérés
  5. Vér O2 szint mérés
  6. Állóképességi felmérés (Szívfrekvencia alapú fittségi tesztek, relaxációs tesztek nyugalmi vizsgálatokkal)
  7. Pulzus zóna beállítás
 

2. Konzultáció edzésterv, életviteli tanácsadás táplálkozási tervvel, célok meghatározása

A személyes konzultáció során felmérjük az életviteli sajátosságaidat, összevetjük az állapotfelmérés eredményeit és a kitűzött célokat, majd kialakítjuk a számodra legmegfelelőbb egészségmegőrző-, illetve mozgásprogramot. A továbbiakban összeállítjuk a személyre szabott életmód és táplálkozási tervedet. Létrehozzuk saját mappádat, amely bármikor visszanézhető és tartalmazza az állapotfelmérések, illetve az edzések folyamatos dokumentációját.

 
 

3. Training – betanítás, a helyes technikák és az eszközök biztonságos használatának elsajátítása

Mielőtt megkezdenénk az edzésszakaszt és nekiállnánk az érdemi munkának, megmutatjuk és megtanítjuk az adott gyakorlatsorozatok helyes elvégzésének és az eszközök leghatékonyabb használatának módját. A foglalkozásokat mindig úgy állítjuk össze, hogy a nem mindennapi eszközparkunk segítségével egy percig se unatkozzál!

 

 

4. Edzésszakasz megkezdése

Az edzéstervet szakaszokra, kis elérendő célokra bontjuk és így haladunk lépésről lépésre. Ne feledd, személyi edzőink szakmai tapasztalatukkal folyamatosan melletted állnak és motiválnak az eredményeid elérésében.

 


 
5. Kontroll tesztek és állapotfelmérés (6-8 héten)

A 6-8. héttől tested egy új szintre lép. Mind erőben, állóképességben, valamint tápanyag felhasználásban és testösszetételben pozitív változásokra számíthatsz. Ekkor megismételjük az állapotfelméréseket és a teszteket, majd az új adatok tudatában alakítjuk ki a következő célokat, edzésciklusokat és az életmódtervet.